Archief op 17 juni 2017

Opgave voor GRATIS inline skate clinic voor jeugd 6 t/m 12 jaar.

Inline skate clinic voor kinderen van 6 t/m 12 jaar van de basisscholen in Baflo en Rasquert.

Woensdagmiddag 21 juni organiseert IJsclub Baflo tussen 14.00 uur en 16.00 uur een skate clinic met een kleine toertocht voor de schoolkinderen van de basisscholen. De kinderen die mee willen doen moeten om 13.30 uur aanwezig zijn bij café Beuving.

Neem je vrienden mee, hoe meer kinderen hoe leuker!!!!!

Zij kunnen dan op een speelse manier kennis maken met deze sport. Aan de clinic kunnen kinderen meedoen in de leeftijd van plus minus 6 t/m 12 jaar die geen of weinig ervaring hebben in het inline-skaten.

Kinderen van de basisscholen in Baflo en Rasquert kunnen hier aan meedoen en hoeven geen lid te zijn van de ijsclub en is bovendien geheel gratis.

Niet in het bezit van skates?
Dat is geen probleem, deze zijn bij de clinic aanwezig evenals beschermingsmateriaal.
De kinderen die in bezit zijn van een eigen helm kunnen deze het beste meenemen, want een helm dragen tijdens de clinic is wel verplicht.
Het gebruik van het beschermingsmateriaal is ook gratis.

Hapje en drankje
Ieder kind die deelneemt krijgt na afloop een hapje en drankje aangeboden.

Opgeven?
Vul het formulier hieronder in!
Doe het voor 20 juni.

Of vul een flyer in. Deze zijn uitgedeeld op school.
    Lever deze in bij:
    Nico Buurma
    Marijkelaan 39a
    Baflo

of aanmelden per e-mail: buurtjes67@ziggo.nl

Bezoek de website van de ijsclub, www.ijsclubbaflo.nl daar vindt je meer informatie.

Geachte bewoners Inline Skate Parcour,

Zoals u misschien al weet wordt door ijsclub Baflo op woensdag 21 juni 2017.
    een inline skate wedstrijd in het kader van de Powerslide Inline Skate Competitie 2017 gehouden
    en voor de schoolkinderen een clinic met een toertocht.

Deze inline skatewedstrijd wordt georganiseerd onder auspiciën van de KNSB en in samenwerking met Powerslide en Pellikaan Schaatsen in Den Andel.
    De start en finish is bij café Beuving en begint om 18.00 uur en duurt tot ongeveer 21.15 uur.

Voorafgaande aan de wedstrijd is er woensdagmiddag tussen 14.00 en 16.15 uur voor de schoolkinderen van 8 t/m 12 jaar van de basisscholen in Baflo en Rasquert een inline-skate clinic met een toertocht.

____________________________________________________________________________

Het parcours van de wedstrijd en clinic/toertocht is:
    start en finish bij
    café Beuving aan de Stationsweg, Emmastraat, Willem de Zwijgerstraat, Julianalaan en weer terug naar de Stationsweg.

De rijders komen dus bij u voor de deur langs. Om de wedstrijd en de toertocht voor de kinderen zo veilig mogelijk te laten verlopen, verzoeken wij u eventuele obstakels in de straat vóór 12.00 uur te verwijderen en de auto(’s) vanaf die tijd elders buiten het parcours te parkeren. Na 21.30 uur zijn de straten weer
    vrij voor het parkeren bij uw woning.

De bewoners in de Nassaustraat attenderen wij erop dat in- en uitrijden van de straat gedurende deze periode niet mogelijk is.
    ___________________________________________________________________

Wij stellen het zeer op prijs als u aan ons verzoek wilt meewerken en danken u vriendelijk voor uw medewerking. Wij verheugen ons op deze wedstrijd en hopen dat u kunt genieten van een spannende wedstrijd.