Archief op 16 februari 2021

Foto’s van winter 2021

En heeft u ons artikel in Dagblad van het Noorden van 15 februari al gelezen? Staat op bladzijde 21! Nog niet bij oud papier!

We willen Ricardo ontzettend bedanken voor zijn bezoek en foto’s op de zondagmorgen van 14 februari 2021, kijk ze hier:

Lid worden van ijsclub Baflo

Heeft u niet kunnen schaatsen bij ons de afgelopen dagen omdat u niet lid was? Wat vervelend! Door alle regels omtrent corona die wij moesten handhaven op de ijsbaan zelf was dat niet te doen. Wij zijn erg blij dat we kunnen aangeven dat u vanaf nu weer lid van onze ijsclub kan worden. Klik hier.

Het kost maar 8 euro per jaar voor een gezin. Voor alle prijzen van alle soorten lidmaatschap klikt u hier.

Vanwege de drukte en vele verzoeken om lid te worden van onze ijsclub kan de verwerking van uw lidmaatschap momenteel even wat langer duren dan dat u van ons gewend bent. Hopende op uw begrip.

Mocht er een jaar geen natuurijs zijn dan kunt u altijd 3 x gratis schaatsen in Kardinge in Groningen met uw lidmaatschap. Op de website en social media vermelden we altijd ruim van te voren de data daarvan.

Graag tot ziens, want bewegen is gezond, ook op het ijs!

Het bestuur

De ijspret van 2021

Schaatsen is ijspret, schaatsen is vrijheid, zo verwoordde DvhN het vandaag in een artikel. Daar zijn wij het helemaal mee eens! We gingen vandaag door tot 20:00 uur en als er geen avondklok was geweest was dat misschien nog wel langer geweest…

WIJ ZIJN MAANDAG 15 FEBRUARI 2021 GESLOTEN IVM CODE ROOD

Wij willen alle leden bedanken voor hun bezoek aan onze ijsbaan, het respecteren van alle opgestelde regels, maar ook alle vrijwilligers, waaronder Ties, Sabina, Marjolein, Heidi, Ricard, Peter voor alle bijstand bij de baan, Alinda voor de lekkere stamppot mous en macaroni, Ricardo voor het fotograferen op zondagmorgen (foto’s volgen nog op site en/of social media) Luuk en Marco voor de mooie beelden. Daarnaast iedereen die het mogelijk heeft gemaakt deze 4 dagen tot een schaatsfeest te maken.

Last but not least: Koning Winter en de Vorst ook heel, heel erg bedankt!

Zondag ♥ 14 februari 2021 ♥ geopend van 10:00 tot 20:00 uur ♥

Ja ja zelfs op valentijsdag gaan wij gewoon door met schaatsen. Jij en je lief samen op het ijs? Het kan morgen! Hoe vaak kan dat? Wist je dat je ook kunt ijshockeyen en priksleeen morgen? Kom langs en geniet! Het is waarschijnlijk de laatste dag dat het kan.

Aan het einde van de zaterdag, wat wederom prachtig mooie schaatsdag was, heeft Luuk deze mooie beelden nog gemaakt! Dank! Kijk het hier.

Met een mooie schaatsdag vergeet je alles om je heen, de tijd en sommige bezoekers ook hun spullen. Ze liggen veilig binnen in de kantine, kom langs en schiet even iemand van het bestuur aan, dan krijg je het weer terug.

Graag tot morgen! Het bestuur

NB We nemen aan dat de regels inmiddels wel bekend zijn, zo niet lees even de regels in het nieuwsbericht hieronder, alvast dank!

Zaterdag 13 februari 2021 geopend van 10:00 tot 20:00 uur

We zijn deze zaterdag open voor kinderen en volwassenen!!! Inmiddels is ook de hele baan open en betrouwbaar.

En nog meer goed nieuws, we mogen een koek en zopie tent realiseren. Daar zijn we de afgelopen dagen al mee bezig geweest, maar morgen zal het daadwerkelijk open gaan. Dus kom langs voor een lekkere warme drank en iets lekkers erbij. Graag contant betalen, we hebben geen pin. Hierbij mogen wij geen banken plaatsen, en het mag niet te druk worden bij de afhaalplek. Houd dus ook hier 1,5 meter afstand.

Voor de zekerheid nogmaals bij dit bericht ook de regels nog weer op een rij:

LET OP: er is geen publiek toegestaan om te komen kijken. Indien dit gebeurt zal het bestuur u vriendelijk verzoeken te vertrekken.

• Volwassenen mogen buiten en dus ook op natuurijs met maximaal twee personen op minimaal 1,5 afstand van elkaar schaatsen. De afstand tussen de verschillende tweetallen dient meer dan 1,5 meter te zijn zodat er geen sprake is van groepsvorming. Daarnaast mogen de groepjes van twee niet van samenstelling wisselen.
  • Kinderen tot en met 17 jaar mogen buiten schaatsen in teamverband. Kinderen en jongeren tot en met 17 jaar hoeven tijdens het sporten onderling geen 1,5 meter afstand te houden. Dit geldt voor een buitenlocatie. Let wel op, want als je je niet houdt aan de coronaregels dan riskeer je een boete.

De avondklok en eerder aangekondigde maatregelen voor de sport blijven gelden tot en met 2 maart 2021.

Nogmaals een herhaling van onze aanvullende regels:

• We verzoeken u onze aanwijzingen en looproutes te volgen.
  • Zorg dat je steeds de 1,5 meter afstand bewaart, geef elkaar ruimte en blijf niet langer zitten dan nodig is om schaatsen aan en uit te trekken. Zorg dat je al in schaatskleding naar de ijsbaan komt.
  • Alleen leden krijgen toegang tot onze ijsbaan
    (Peildatum 05-02-2021)
    Lidmaatschapskaart verplicht mee te nemen!
    Deze heeft u via de mail ontvangen. Kaart geprint?
    Geen kaart betekent geen toegang!
  • Wc ’s zijn dicht, de kantine is niet open.
    We tellen het aantal mensen dat binnenkomt. Vol is vol!
    U dient uw naam, telefoonnummer en emailadres en aankomsttijd te noteren in onze map die klaarligt op een tafel.
  • Zodra je niet meer sport gelden de algemene regels. Verlaat de sportaccommodatie zo snel mogelijk, houdt daarbij steeds 1,5 meter afstand en voorkom groepsvorming omdat je blijft napraten!

Sport bewust, houd je aan de spelregels, zo hebben we samen sportplezier.

Het bestuur