Archief op 6 januari 2023

Opnieuw vrij schaatsen voor leden dit weekend in Kardinge

Geen kans op wakken op aanstaande zaterdag 7 januari 2023…

De data in Kardinge (Groningen) zijn:

Zaterdag     7-1-2023  16:30 – 18:30 uur (inclusief de toertocht met stempelkaart en medaille)

Zaterdag 11-03-2023  16:30  –  18:30   uur

Nog even in het kort de “spelregels”.

–       de schaatsers moeten lid zijn van een natuurijsvereniging (event. controle ledenkaart)

–       de toegang is alleen mogelijk via een ticket

–       de schaatsers dragen handschoenen en mutsen of helmen.

Zeer belangrijk:We hebben besloten het ticketsysteem zoals vorig jaar geïntroduceerd, te handhaven.  Dat betekent dat iedereen die op 7 november komt schaatsen of kijken, verplicht is over een ticket te beschikken. De tickets worden gescand. De tickets zijn kosteloos en te verkrijgen vanaf 15 oktober via de site van www.knsbgroningen.nl/natuurijs/schaatsdagen