Voor de tweede keer dit seizoen gratis schaatsen voor leden van ijsclub Baflo

Zaterdag 17 februari 2018 van 18.00- tot 20.00 uur kunnen alle leden van ijsclub Baflo voor de tweede keer dit schaatsseizoen GRATIS schaatsen op de kunstijsbaan van Kardinge te Groningen.

De eerste keer in dit schaatsseizoen vlak voor de kerstdagen was het een groot succes en heel erg gezellig in Kardinge.
Er deden ruim vijftig leden mee van ijsclub Baflo.
De kinderen die meededen met de toertocht keerden allen naar huis terug met een mooie medaille op zak.

Speciaal voor het hele gezin!

Zaterdag de 17e is er geen toertocht voor de kinderen, maar kan er door iedereen vrij geschaatst worden.
Dus een mooie gelegenheid om met uw kinderen of met het hele gezin te gaan schaatsen, tenminste als u in het bezit bent van een ledenkaart voor het seizoen 2017-2018 van ijsclub Baflo.

Gezelligheid en plezier staat voorop deze avond.

U kunt op eigen gelegenheid naar Kardinge gaan, dus vooraf aanmelden is niet nodig. Belangrijk is wel om je lidmaatschapskaart van ijsclub Baflo van het seizoen 2017-2018 mee te nemen.
Iedereen wordt bij de ingang geregistreerd van welke vereniging u lid bent.

Graag tot ziens in Kardinge, want bewegen is gezond, ook op het ijs!

wim