Vrij schaatsen en kaarten halen op zaterdag 9-11-19

In tegenstelling tot het eerdere bericht, is er van 16:00-18:00 uur vrij schaatsen in Kardinge in Groningen voor leden van de ijsclub. Het betreft geen schaatstoertocht.

Je kunt op eigen gelegenheid naar Kardinge gaan, dus vooraf aanmelden is niet nodig. Belangrijk is wel dat je de lidmaatschapskaart van ijsclub Baflo van het seizoen 2019-2020 bij je hebt. Bij de ingang wordt iedereen gecontroleerd van welke vereniging je lid bent.

Reminder: Het is de laatste kans om uw lidmaatschapskaart ophalen op zaterdagmorgen 9 november 2019 tussen 10:00 en 12:00 uur in de kantine van de ijsclub. Mocht u nog niet betaald hebben dan is dat geen probleem. U kunt zowel pinnen als contant afrekenen.

Mocht dit alles niet genoeg zijn om elkaar te zien, ook starten we op zaterdag 9 november met het water op de ijsbaan pompen. Misschien wilt u dat wel eens zien! Er staat ook nog koffie en thee en wat lekkers voor u klaar.

Graag tot ziens op de 9e van november!