Ijsbaan open donderdag 11-2-2021 van 14:00-20:00 uur voor kinderen t/m 17 jaar

Goed nieuws! Wij zijn 11 februari 2021 geopend voor kinderen tot en met 17 jaar vanaf 14:00 uur tot 20:00 uur. Begeleiders van kleine kinderen mogen ook mee het ijs op, er mag geen publiek kijken voor de kantine.

• De wc’s en kantine zijn helaas dicht.
  • Niet alle gedeeltes zijn goed, alleen het voorste stuk is geopend, het achterste stuk is nog onbetrouwbaar. Dit hebben we veilig afgezet.
  • Neem je ledenkaart/gezinskaart mee! Daar controleren we op bij de ingang.
  • Volg de door ons aangegeven routes, je kunt het al een beetje zien op de foto dat het anders dan anders is. Neem een tas mee en trek je schaatsen aan en leg je tas dan alvast over het hek van het “uit”vak (zie foto).

Bij vragen, spreek ons aan.

Graag tot morgen!

We hopen dat we vrijdag as voor een ieder open kunnen gaan maar dat hangt even van de mate van vorst vannacht af. Donderdagmiddag meten we het ijs opnieuw. We houden je op de hoogte via onze website en social media!

Bianca