Ijsbaan open vrijdag 12-2-2021 van 14:00-20:00 uur voor kinderen t/m 17 jaar

Ijsbaan was gereed voor de eerste opening

We houden even een slag om de arm, het hangt van de nachtvorst vannacht af of we ook voor volwassenen open kunnen op 12-2-2021. De ijsdikte bedraagt 5,5 cm. Het zou zonde zijn als we door te vroeg te veel mensen op het ijs laten, we de ijsbaan niet heel houden en dan is het afgelopen voor iedereen. Kinderen zijn sowieso welkom van 14:00 tot 20:00 uur.

We meten morgenvroeg nog weer, dus houd morgenvroeg onze website en social media in de gaten. Regels qua koek en zopie zijn versoepeld door de gemeente Het Hogeland dus daar zijn we ook mee bezig hoe we dat binnen de regels kunnen organiseren. De Ichthus komt ’s morgens nog even schoolschaatsen, we kijken daar naar uit.

Naast dat alle regels al in onderstaande berichten na te lezen zijn, de belangrijkste nog even op een rijtje:

• Neem je lidmaatschapskaart mee.
  • Houd 1,5 meter afstand!
  • We verzoeken onze aanwijzingen en looproutes te volgen.
  • Zodra je niet meer sport gelden de algemene regels. Verlaat de sportaccommodatie zo snel mogelijk, houdt daarbij steeds 1,5 meter afstand en voorkom groepsvorming omdat je blijft napraten!

Hopelijk tot morgen!

Bianca