IJsbaan ook OPEN voor volwassenen vanaf 16:00-20:00

Vrijdagmiddag 12-2-2021 mogen ook volwassenen komen schaatsen op onze ijsbaan.

LET OP: er is geen publiek toegestaan om te komen kijken. Indien dit gebeurt zal het bestuur u vriendelijk verzoeken te vertrekken.

• Volwassenen mogen buiten en dus ook op natuurijs met maximaal twee personen op minimaal 1,5 afstand van elkaar schaatsen. De afstand tussen de verschillende tweetallen dient meer dan 1,5 meter te zijn zodat er geen sprake is van groepsvorming. Daarnaast mogen de groepjes van twee niet van samenstelling wisselen.
  • Kinderen tot en met 17 jaar mogen buiten schaatsen in teamverband. Kinderen en jongeren tot en met 17 jaar hoeven tijdens het sporten onderling geen 1,5 meter afstand te houden. Dit geldt voor een buitenlocatie. Let wel op, want als je je niet houdt aan de coronaregels dan riskeer je een boete.

De avondklok en eerder aangekondigde maatregelen voor de sport blijven gelden tot en met 2 maart 2021.

Nogmaals een herhaling van onze aanvullende regels:

• Zorg dat je steeds de 1,5 meter afstand bewaart, geef elkaar ruimte en blijf niet langer zitten dan nodig is om schaatsen aan en uit te trekken. Zorg dat je al in schaatskleding naar de ijsbaan komt.
  • Alleen leden krijgen toegang tot onze ijsbaan
    (Peildatum 05-02-2021)
    Lidmaatschapskaart verplicht mee te nemen!
    Deze heeft u via de mail ontvangen. Kaart geprint?
    Geen kaart betekent geen toegang!
  • Wc ’s zijn dicht, de kantine is niet open.
    We tellen het aantal mensen dat binnenkomt. Vol is vol!
    U dient uw naam, telefoonnummer en emailadres en aankomsttijd te noteren in onze map die klaarligt op een tafel.
    We verzoeken u onze aanwijzingen en looproutes te volgen.
  • Zodra je niet meer sport gelden de algemene regels. Verlaat de sportaccommodatie zo snel mogelijk, houdt daarbij steeds 1,5 meter afstand en voorkom groepsvorming omdat je blijft napraten!

Sport bewust, houd je aan de spelregels, zo hebben we samen sportplezier.