De ijspret van 2021

Schaatsen is ijspret, schaatsen is vrijheid, zo verwoordde DvhN het vandaag in een artikel. Daar zijn wij het helemaal mee eens! We gingen vandaag door tot 20:00 uur en als er geen avondklok was geweest was dat misschien nog wel langer geweest…

WIJ ZIJN MAANDAG 15 FEBRUARI 2021 GESLOTEN IVM CODE ROOD

Wij willen alle leden bedanken voor hun bezoek aan onze ijsbaan, het respecteren van alle opgestelde regels, maar ook alle vrijwilligers, waaronder Ties, Sabina, Marjolein, Heidi, Ricard, Peter voor alle bijstand bij de baan, Alinda voor de lekkere stamppot mous en macaroni, Ricardo voor het fotograferen op zondagmorgen (foto’s volgen nog op site en/of social media) Luuk en Marco voor de mooie beelden. Daarnaast iedereen die het mogelijk heeft gemaakt deze 4 dagen tot een schaatsfeest te maken.

Last but not least: Koning Winter en de Vorst ook heel, heel erg bedankt!