Lid worden van ijsclub Baflo

Heeft u niet kunnen schaatsen bij ons de afgelopen dagen omdat u niet lid was? Wat vervelend! Door alle regels omtrent corona die wij moesten handhaven op de ijsbaan zelf was dat niet te doen. Wij zijn erg blij dat we kunnen aangeven dat u vanaf nu weer lid van onze ijsclub kan worden. Klik hier.

Het kost maar 8 euro per jaar voor een gezin. Voor alle prijzen van alle soorten lidmaatschap klikt u hier.

Vanwege de drukte en vele verzoeken om lid te worden van onze ijsclub kan de verwerking van uw lidmaatschap momenteel even wat langer duren dan dat u van ons gewend bent. Hopende op uw begrip.

Mocht er een jaar geen natuurijs zijn dan kunt u altijd 3 x gratis schaatsen in Kardinge in Groningen met uw lidmaatschap. Op de website en social media vermelden we altijd ruim van te voren de data daarvan.

Graag tot ziens, want bewegen is gezond, ook op het ijs!