Wintertriathlon Groningen

Het jaar 2014 is begonnen …. de koude treedt langzaam in. Menigeen heeft de schaatsen alweer ondergebonden als voorbereiding op koude Hollandse tochten die hopelijk weer komen gaan. Lange, koude loop- en fietskilometers worden gemaakt om sterk aan het nieuwe seizoen te  beginnen.

Om in al deze donkere dagen en koude eenzame trainingsuren een lichtpuntje te bieden, organiseert de Stichting Wintertriathlon Groningen op zondag 9 maart 2014 de 11e Wintertriathlon Groningen.

We hopen dat vele sporters dit unieke Noordelijke evenement opzoeken om te strijden tegen de elementen. Individueel of in teams kan de uitdaging worden aangegaan op de sprint en kwart wintertriathlon.

Het evenement wordt georganiseerd in en om sportcentrum Kardinge in Groningen.

De inschrijving is op 9 december geopend en kan via de site:

www.wintertriathlongroningen.nl.

Tot ziens op 9 maart in Groningen!

Sportieve groeten namens het bestuur van de stichting Wintertriathlon Groningen