Archief op 12 juni 2016

BEDANKT!

Het bestuur van IJsclub Baflo wil graag via deze weg iedereen hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan het inline-skate evenement op woensdag 8 juni j.l..
Het was al weer voor het derde jaar dat er in Baflo een prachtig inline-skate evenement plaats vond in het kader van de Powerslide Inline Competitie. Het was smullen voor de inline skate-liefhebbers.
’s Middag begon het met een clinic en een toertocht voor de schoolkinderen. Een groot aantal kinderen deden hier vol enthousiasme aan mee. Fantastisch wat de kinderen deze middag in een kort tijdsbestek aan basistechniek leerden. Er werd begonnen met allerlei basistechnieken in spelvorm en daarna konden de kinderen nog een toertocht rijden over het wedstrijdparcours. Na afloop werd er nog even een frisje gedronken en een patatje of een broodje gegeten.
De wedstrijden ‘s avonds voor de Powerslide Inline Competitie waren in alle categorien vol spanning. Er werd stevig strijd geleverd door de rijders om uit te maken wie er met de prijzen en de bloemen naar huis zouden gaan.
IJsclub Baflo is erg blij dat zij voor de start en finish weer bij café Beuving terecht konden en danken de mensen van café Beuving dan ook van harte, zij zorgden voor een zeer gastvrije ontvangst voor de deelnemers en juryleden.
Dit evenement was voor zowel de rijders als organisatie een succes. Dit kon gerealiseerd worden mede dankzij de steun van de gemeente Winsum en alle vrijwilligers, verkeersregelaars, EHBO mensen en niet te vergeten onderstaande bedrijven en instanties.
Onze dank gaat tevens uit naar de bewoners langs- en in de buurt van het parcours die bereid waren mee te werken aan het autovrij houden van het parcours.

• Schildersbedrijf Cleveringa
• Autobedrijf Bolhuis