Archief op 28 februari 2018

IJsbaan blijft nog dicht

Ijsdikte is net gemeten en is nog te dun. Op de meeste plekken is de dikte nog maar 2-3 cm. Het valt helaas behoorlijk tegen. We hebben echt meer vorst nodig met minder wind erbij. Morgen gaan we weer meten. We houden je op de hoogte via site en social media.

Ijsdikte ijsbaan

Beste schaatsliefhebber,

Zaterdagmorgen 24 februari 2018 hebben we het ijs controleerd, maar de dikte is nog maar 1,5 tot 3 cm. We hebben wat water bijgepompt en het moet nog een paar nachten hard gaan vriezen en overdag de temperatuur onder nul blijven om de ijslaag goed op dikte te krijgen. Dus houdt de website en social media in de gaten. Zodra de baan open gaat maken we het bekend.