Archief op 29 augustus 2014

Geachte bewoners, mogen wij even u aandacht!

Zoals u misschien weet wordt door ijsclub Baflo op woensdag 3 september 2014 de finale van de Powerslide Inline Competitie in Baflo georganiseerd.

PlattegrondBaflo ZWkopiekopie

Het parcours voor de wedstrijd is: start en finish is bij jeugdsoos Eagle aan de Gebr. Gootjesstraat, Winsumerweg, Margrietlaan, Maarweg, Marijkelaan, Irenelaan en weer de Gebr. Gootjesstraat.

De rijders komen dus bij u voor de deur langs en om de wedstrijd zo veilig mogelijk voor de rijders te laten plaats vinden, verzoeken wij u eventuele obstakels in de straat vóór 17.00 uur te verwijderen en de auto(’s) elders buiten het parcours te parkeren. Na 21.30 uur zijn de straten weer vrij voor het parkeren bij uw woning.

Deze inline skatewedstrijd wordt georganiseerd onder auspiciën van de KNSB en in samenwerking met Powerslide en Pellikaan Schaatsen uit Den Andel.
De start en finish is bij jeugdsoos Eagle aan de Gebr. Gootjesstraat.

Vooraf aan deze finale is er voor voor de jeugd t/m 12 jaar uit Baflo en omgeving een wedstrijd, deze wedstrijd begint om 17.30 uur en de finale van de Powerslide Inline Competitie begint om 18.00 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur.

Wij stellen het zeer op prijs als u aan ons verzoek wilt meewerken en danken u vriendelijk voor uw medewerking. Wij verheugen ons op deze wedstrijd en hopen dat u kunt genieten van een spannende wedstrijd.

Update: Finale Powerslide Inline skate competitie

100_4261

De finale van de Powerslide Inline competitie op woensdag 3 september in Baflo krijgt een ander parcours dan was gepland. Het organisatiecomité heeft de locatie van de wedstrijd moeten wijzigen. Door asfaltering, helaas met split, in de Julianalaan is het onmogelijk geworden daar de deelnemers te laten rijden.

Gekozen is nu voor het parcours: Start en finish bij jeugdsoos Eagle aan de Gebr. Gootjesstraat, Winsumerweg, Margrietlaan, Maarweg, Marijkelaan, Irenelaan en weer de Gebr. Gootjesstraat.

Uitdaging voor de geoefende inline-skaters

Geoefende inline-skaters die geen lid zijn van een vereniging kunnen een daglicentie kopen en meedoen aan de wedstrijd voor de dagprijs.

Je moet je dan wel uiterlijk aanmelden* vóór 29 augustus bij de secretaris van ijsclub Baflo, tel. 0595-425123 of per email: witteveenwim@ziggo.nl

Speciale jeugdwedstrijd

Voorafgaand aan de finalewedstrijd is er een  inline skatewedstrijd voor de jeugd t/m 12 jaar over een kortere afstand.

Meedoen?

De jeugd uit Baflo en de regio kan hier aan meedoen. Je moet je hiervoor wel eerst aanmelden*, uiterlijk vóór vrijdag 29 augustus bij de secretaris van ijsclub Baflo tel. 0595-425123 of per email: witteveenwim@ziggo.nl. Meedoen kost niets! Ook de basisscholen kunnen teams voor deze wedstrijd inschrijven.

*Bij aanmelden de naam, adres, telefoonnummer, mailadres en leeftijd opgeven.

IJsclub Baflo organiseert woensdag 3 september om 18.00 uur de finale van de Powerslide Inline competitie. Deze inline skatewedstrijd wordt georganiseerd onder auspiciën van de KNSB en in samenwerking met Powerslide en Pellikaan schaatsen uit Den Andel.