Archief op 13 december 2016

Gratis schaatsen voor leden van ijsclub Baflo

in Kardinge op 24 december 2016

Het vrij schaatsen in Kardinge was vorig jaar een groot succes. Er deden een flink aantal leden van ijsclub Baflo mee aan dit gezellige schaatsfestijn. Ook dit jaar kunnen de leden hier weer aan deelnemen.
Het vrij/gratis schaatsen is voor leden van natuurijsverenigingen die aangesloten zijn bij de gewesten Groningen en Drenthe van de KNSB.
Alle leden van ijsclub Baflo kunnen hieraan meedoen en die middag gratis schaatsen in Kardinge.
Voor ouders met kinderen is dit een mooie gelegenheid om te gaan schaatsen omdat het meer gaat om de gezelligheid dan het presteren.
Het evenement is op zaterdag 24 december 2016 van 15.00 tot 17.00 uur in sportcentrum Kardinge te Groningen.
Het is de bedoeling dat iedereen op eigen gelegenheid naar Kardinge gaat, dus vooraf aanmelden is niet nodig. Belangrijk is wel om je lidmaatschapskaart van ijsclub Baflo van het seizoen 2016/2017 mee te nemen.
Graag tot 24 december in Kardinge, want bewegen is gezond, ook op het ijs!