Archief op 4 oktober 2018

Gratis schaatsen in Kardinge!

Leden van ijsclub Baflo kunnen het komende winterseizoen DRIE KEER GRATIS SCHAATSEN in Kardinge op de vierhonderd meterbaan. Deze mogelijkheid is er voor de leden van clubs die
aangesloten zijn bij het gewest Groningen van de KNSB en geen wedstrijd licentie hebben.

De data in Kardinge zijn:

Zaterdag 20-10-2018; van 16:30-18:30 uur.
Dan is het vrij schaatsen. Voor deze avond moet u wel de lidmaatschapskaart van het seizoen 2017-2018 meenemen, daar wordt bij de ingang naar gevraagd.

Zaterdag 29-12-2018; 16:30-19:00 uur.
Deze avond is de toertocht met stempelkaart en medaille.

Zaterdag 16-2-2019; 19:00-21:00 uur.
Dan is het vrij schaatsen.

Voor de avonden 29-12-2018 en 16-2-2019 moet u de lidmaatschapskaart van het seizoen 2018-2019 meenemen, die moet u kunnen tonen bij de ingang.
Het is de bedoeling dat iedereen op eigen gelegenheid naar Kardinge gaat, dus vooraf aanmelden is niet nodig.
Graag tot ziens in Kardinge, want bewegen is gezond, ook op het ijs!

Wie wil helpen bij het snoeien van de houtwal op de ijsbaan?

Met het afvoeren en opruimen van het gesnoeide materiaal zoeken wij nog mensen die ons
behulpzaam willen zijn. Op zaterdag 3 november a.s. tussen 9.00-12.00 uur, voordat het water op de ijsbaan komt, wil het bestuur met een aantal vrijwilligers de houtwal rond de ijsbaan een onderhoudsbeurt geven. Dat betekent o.a. snoeiwerk, afvoeren en opruimen van het het gesnoeide materiaal.

Vindt u het leuk hierbij mee te helpen dan is uw hulp zeer welkom. Vele handen maken
licht werk. U kunt zich aanmelden bij de bestuursleden, via de mail: witteveenwim@ziggo.nl
of het contactformulier op de website.

Het bestuur ijsclub Baflo