Archief op 22 december 2019

Zaterdag 28 december 2019 gratis schaatstoertocht in Kardinge

De leden van ijsclub Baflo kunnen op zaterdag 28 december van 17:00-19:00 uur weer gratis schaatsen in Kardinge. Ditmaal betreft het een schaatstoertocht! Door je ontvangen kaart na iedere ronde te laten stempelen krijg je ook nog een mooie medaille na afloop. Maar je mag natuurlijk ook gewoon vrij komen schaatsen.

Je kunt op eigen gelegenheid naar Kardinge gaan, dus vooraf aanmelden is niet nodig. Belangrijk is wel dat je de lidmaatschapskaart van ijsclub Baflo van het seizoen 2019-2020 bij je hebt. Bij de ingang wordt iedereen gecontroleerd van welke vereniging je lid bent.

Mocht je komende zaterdag er niet bij kunnen zijn, niet getreurd, zaterdag 22 februari (16:00-18:00 uur) is er voor leden eveneens de mogelijkheid om in Kardinge vrij te schaatsen.

Graag tot ziens in Kardinge, want bewegen is gezond, ook op het ijs!

Communicatie via de e-mail

Om leden sneller en gemakkelijker op de hoogte te kunnen houden over ontwikkelingen binnen de ijsclub en om u bijvoorbeeld te informeren bij een eventuele opening van de ijsbaan, wil het bestuur graag beschikken over de mailadressen van de leden. U kunt uw mailadres hiervoor mailen naar leden@ijsclubbaflo.nl. Het bestuur zal uw mailadres uiteraard niet delen met derden.

Natuurlijk kunt u bij een eventuele opening van de ijsbaan (ook voor niet-leden) onze website, Facebook pagina, Twitter en Instagram raadplegen hiervoor. Ook daar komt die informatie op te staan.