Archief op 7 februari 2017

Gratis schaatsen voor alle leden van ijsclub Baflo
in Kardinge op 19 februari 2017

Gratis schaatsen met het hele gezin in Kardinge is voor de tweede keer mogelijk dit schaatsseizoen.
Als de winter los barst en er kan op natuurijs worden geschaatst, dan bent u natuurlijk van harte welkom op onze ijsbaan ’t Olhof te Rasquert. Op de Facebook pagina en website van ijsclub Baflo vindt u meer info en kunt u snel zien of de baan in Rasquert open is.

Maar als de winter het laat afweten op 19 februari, kunt u als lid van ijsclub Baflo voor de tweede keer dit seizoen GRATIS SCHAATSEN in Kardinge.
Op 19 februari kan er door de leden van de bij de KNSB aangesloten verenigingen in Groningen en Drenthe weer vrij worden geschaatst in Kardinge te Groningen.
Tijdstip: 18.30 tot 20.30 uur. Het tijdstip is wat later op de avond, maar het is het begin van de voorjaarsvakantie.

Alle leden van ijsclub Baflo kunnen hieraan meedoen en die dag gratis schaatsen in Kardinge.
Dit is een mooie gelegenheid om met het hele gezin in Kardinge te gaan schaatsen.

Het evenement is op zondag 19 februari 2017 van 18.30 tot 20.30 uur in sportcentrum Kardinge te Groningen.
Het is de bedoeling dat iedereen op eigen gelegenheid naar Kardinge gaat, dus vooraf aanmelden is niet nodig.

Belangrijk is wel om je lidmaatschapskaart van ijsclub Baflo van het seizoen 2016/2017 mee te nemen.

Graag tot 19 februari vanaf 18.30 uur in Kardinge, want bewegen is gezond, ook op het ijs!

Een bezoekje aan onze website is ook de moeite waard, http://ijsclubbaflo.nl/