Archief op 7 oktober 2020

Data vrij schaatsen Kardinge

Er kan weer geschaatst worden!
De data van het “vrij schaatsen” in Kardinge zijn bekend.

De data in Kardinge (Groningen) zijn:

Zaterdag 28-11-2020 16:00 – 18:00 uur

Woensdag 30-12-2020 16:30 – 18:30 uur (inclusief de toertocht met
stempelkaart en medaille)

Zaterdag 20-02-2020 16:00 – 18:00 uur

Nog even in het kort de “spelregels”.

• De schaatsers moeten lid zijn van een natuurijsvereniging
    (ledenkaart tonen)
  • De schaatsers dragen handschoenen en mutsen of helmen
  • Zeer belangrijk:
    In verband met de corona maatregelen zijn wij als organisatie verplicht iedere deelnemer te registreren. Dit doen wij door middel van een ticketsysteem. Dat betekent dat iedereen die op vrij komt schaatsen of kijken, verplicht is over een ticket te beschikken. De tickets worden gescand. De tickets zijn kosteloos en te verkrijgen vanaf 1 november via de site van www.knsbgroningen.nl/natuurijs/schaatsdagen.
    Klik hier om rechtstreeks naar de ticketshop te gaan.

Wij moeten wel een streng deurbeleid voeren i.v.m. mogelijke controles en de daaruit voortvloeiende boetes.
Om die reden geldt: GEEN TICKET = GEEN TOEGANG = GEEN DISCUSSIE

Namens Kardinge en het bestuur ijsclub Baflo

Rabo ClubSupport

Jij beslist mee!

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken.

Met Rabo ClubSupport bieden wij kennis, ons netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Help jij jouw club haar doel te behalen?

Als lid bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Wil je ons helpen? Klik hier en wordt lid en stem op ons! Het kan vanaf vandaag tot en met 24 oktober 2020. In november 2020 krijgen wij de uitslag, die delen we dan ook graag met jullie. Alvast bedankt!