GRATIS SCHAATSEN OP KARDINGE

Voor alle leden van ijsclub Baflo op zaterdag 27 december van 16.00 tot 18.30 uur.

Alle leden die geen wedstrijdlicentie hebben kunnen dan gratis gebruik maken van de ijsbaan.

Voor kinderen in de leeftijd van 4 t/m 13 jaar is er die middag een (stempel)toertocht. Als beloning ontvangt elk kind na afloop een heuse medaille met lint voor de geleverde prestatie.

De kinderen van de ouders die een gezinskaart hebben van ijsclub Baflo kunnnen mee doen. De ouders mogen ook gratis schaatsen!

Graag wel even opgeven hoeveel kinderen mee doen, vóór 20 december per e-mail: witteveenwim@ziggo.nl

Neem wel de lidmaatschapskaart 2014-2015 van ijsclub Baflo mee.

Vervoer op eigen gelegenheid.