Geachte bewoners Inline Skate Parcour,

Zoals u misschien al weet wordt door ijsclub Baflo op woensdag 21 juni 2017.
een inline skate wedstrijd in het kader van de Powerslide Inline Skate Competitie 2017 gehouden
en voor de schoolkinderen een clinic met een toertocht.

Deze inline skatewedstrijd wordt georganiseerd onder auspiciën van de KNSB en in samenwerking met Powerslide en Pellikaan Schaatsen in Den Andel.
De start en finish is bij café Beuving en begint om 18.00 uur en duurt tot ongeveer 21.15 uur.

Voorafgaande aan de wedstrijd is er woensdagmiddag tussen 14.00 en 16.15 uur voor de schoolkinderen van 8 t/m 12 jaar van de basisscholen in Baflo en Rasquert een inline-skate clinic met een toertocht.

____________________________________________________________________________

Het parcours van de wedstrijd en clinic/toertocht is:
start en finish bij
café Beuving aan de Stationsweg, Emmastraat, Willem de Zwijgerstraat, Julianalaan en weer terug naar de Stationsweg.

De rijders komen dus bij u voor de deur langs. Om de wedstrijd en de toertocht voor de kinderen zo veilig mogelijk te laten verlopen, verzoeken wij u eventuele obstakels in de straat vóór 12.00 uur te verwijderen en de auto(’s) vanaf die tijd elders buiten het parcours te parkeren. Na 21.30 uur zijn de straten weer
vrij voor het parkeren bij uw woning.

De bewoners in de Nassaustraat attenderen wij erop dat in- en uitrijden van de straat gedurende deze periode niet mogelijk is.
___________________________________________________________________

Wij stellen het zeer op prijs als u aan ons verzoek wilt meewerken en danken u vriendelijk voor uw medewerking. Wij verheugen ons op deze wedstrijd en hopen dat u kunt genieten van een spannende wedstrijd.

wim