Noordelijke skeelertoppers aan de start in Baflo

Woensdag 8 juni a.s. wordt in Baflo de inline-skate wedstrijd in het kader van de Powerslide Inline Competitie georganiseerd door ijsclub Baflo in samenwerking met Powerslide, Pellikaan Schaatsen in Den Andel en het KNSB Gewest Groningen.

Deze wedstrijd is de derde wedstrijd als onderdeel van de Powerslide Inline Competitie.
Deze competitie bestaat uit een aantal wedstrijden die in Noord-Nederland worden georganiseerd.

Finale Powerslide inline skate wedstrijd - 165

Vorig jaar deden zo’n ruim 60 wedstrijdrijders mee uit geheel Nederland. Dit jaar zal de deelname weer groter zijn omdat deze wedstrijden bij de rijders zeer populair zijn.

Deze inline-skate wedstrijden zijn voor de rijders ook heel belangrijk om door te stoten naar de landelijke top en voor het publiek erg spectaculair om bij te wonen.

Het deelnemersveld bestaat uit pupillen, kadetten, senioren B en masters, zowel vrouwen als mannen.

Dit jaar is weer gekozen voor het parcours Stationsweg, Emmastraat, Willem de Zwijgerstraat en Julianalaan.
De start en finish is bij café Beuving en start om 18.00 uur.