Zondag ♥ 14 februari 2021 ♥ geopend van 10:00 tot 20:00 uur ♥

Ja ja zelfs op valentijsdag gaan wij gewoon door met schaatsen. Jij en je lief samen op het ijs? Het kan morgen! Hoe vaak kan dat? Wist je dat je ook kunt ijshockeyen en priksleeen morgen? Kom langs en geniet! Het is waarschijnlijk de laatste dag dat het kan.

Aan het einde van de zaterdag, wat wederom prachtig mooie schaatsdag was, heeft Luuk deze mooie beelden nog gemaakt! Dank! Kijk het hier.

Met een mooie schaatsdag vergeet je alles om je heen, de tijd en sommige bezoekers ook hun spullen. Ze liggen veilig binnen in de kantine, kom langs en schiet even iemand van het bestuur aan, dan krijg je het weer terug.

Graag tot morgen! Het bestuur

NB We nemen aan dat de regels inmiddels wel bekend zijn, zo niet lees even de regels in het nieuwsbericht hieronder, alvast dank!

Bianca