Iedereen bedankt

Alle leden, alle nieuwe leden, alle bestuursleden en alle bezoekers, alle kinderen die onze baan hebben bezocht ontzettend bedankt! Zonder jullie was het niet gelukt er zo’n mooi gebeuren van te maken! Het was even genieten van de winter in de “herfst” en tot volgend jaar! Iedereen een heel goed en gezond 2023 alvast gewenst en hopelijk tot snel, het moet nog echt winter worden!

Mis je nog iets? Dit zijn de gevonden voorwerpen die nog zijn blijven liggen, laat ons maar even weten als er wat van jou bij zit. (Er is ook nog een paar Nijdam schaatsen blijven liggen in een Xenos tas)