Communicatie via de e-mail

Om leden sneller en gemakkelijker op de hoogte te kunnen houden over ontwikkelingen binnen de ijsclub en om u bijvoorbeeld te informeren bij een eventuele opening van de ijsbaan, wil het bestuur graag beschikken over de mailadressen van de leden. U kunt uw mailadres hiervoor mailen naar leden@ijsclubbaflo.nl. Het bestuur zal uw mailadres uiteraard niet delen met derden.

Natuurlijk kunt u bij een eventuele opening van de ijsbaan (ook voor niet-leden) onze website, Facebook pagina, Twitter en Instagram raadplegen hiervoor. Ook daar komt die informatie op te staan.