Vol verwachting klopt ons hart

Zou het er toch van komen deze winter? Een keer weer heerlijk natuurijs? We zullen moeten afwachten. Ondertussen zijn wij druk met overleg op afstand te plannen en te kijken hoe we het in deze tijd kunnen regelen om zoveel mogelijk mensen de kans te geven binnen de huidige regels even heerlijk te kunnen schaatsen.

Ook RTV Noord heeft hier een artikel over geschreven, lees hier

Officiële regels van de KNSB lees je hier

Hoe groeit ijs aan en wat zijn de factoren die meespelen voor ons? Wanneer is het ijs dik genoeg? Kijk deze leuke animatie van DvhN hier

Voor nu eerst genoeg informatie, hopende dat we snel weer nieuwe berichten kunnen plaatsen en wellicht tot snel!