Rabo Clubsupport

RaboClubSupport in drie stappen

Van 6 tot en met 27 september kunnen clubs en verenigingen zich inschrijven.

CHECK

Stemmen
Van 4 tot 25 oktober kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging. Stemmen kan via de Rabo App en Rabo Online Bankieren.
Help jij jouw club haar doel te behalen?
Als lid bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt.
Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

JA GRAAG!

Uitslag
Van 1 tot en met 14 november zijn de finale uitreikingen en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen.

SPANNEND!! WE HOUDEN JE OP DE HOOGTE

Wat zouden we er mee willen doen mochten we een bijdrage ontvangen: We hebben een nieuwe stoppenkast nodig, zouden led verlichting wel heel mooi vinden voor op onze ijsbaan, duurzaam maar ook bijna nodig,
de armaturen die we er nu hebben hangen zijn niet meer te verkrijgen. We hebben nog wel een paar hoor.

Dit was de impact in 2020
€ 15 miljoen
verdeeld onder clubs en verenigingen

clubs en verenigingen kregen Support