DUBBELE JAARVERGADERING AFGELAST

Vanwege de nieuwe maatregelen die volgden na de persconferentie van het demissionaire kabinet op vrijdag 12 november, moeten wij u helaas meedelen dat de ALV (Algemene Leden Vergadering) van 2020 en 2021 van aanstaande vrijdag 19 november 2021 niet doorgaat.

De leden die zich hadden aangemeld via de e mail hebben reeds een afmelding ontvangen, ook via de e mail.

We houden u op de hoogte wanneer dit wel weer mogelijk is en we een nieuwe datum hebben geprikt. Voor nu, stay safe, blijf gezond.

Bianca