Ijsbaan OPEN vanaf 13 uur !!

Goed nieuws! We zijn voor iedereen geopend vanaf 13 uur tot hopelijk 21 uur!

De ijsmeesters en -meesteres hebben de baan goedgekeurd! We houden de hele dag de conditie van het ijs in de gaten. We zijn open voor iedereen, ook losse verkoop van kaartjes hieronder nog even de prijzen:

Lidmaatschapsgelden IJsclub Baflo :

Lidmaatschap PER GEZIN met kinderen tot en met 15 jaar:
aan de kassa 11 euro per seizoen. U dient meteen een automatische incasso te tekenen indien u lid wilt worden.

Helaas zijn wij ook genoodzaakt de losse kaartjes iets duurder te maken, ook voor ons zijn alle kosten hoger geworden.

Entree LOSSE DAGKAARTJES tot en met 15 jaar 2,50 euro per persoon.
Vanaf 16 jaar en ouder 5 euro per persoon.

We hebben geen pin, neem je (ook voor koek en zopie) contant geld mee? Alvast bedankt!

Zien we je zo?

Bianca