Archief op 18 december 2022

Iedereen bedankt

Alle leden, alle nieuwe leden, alle bestuursleden en alle bezoekers, alle kinderen die onze baan hebben bezocht ontzettend bedankt! Zonder jullie was het niet gelukt er zo’n mooi gebeuren van te maken! Het was even genieten van de winter in de “herfst” en tot volgend jaar! Iedereen een heel goed en gezond 2023 alvast gewenst en hopelijk tot snel, het moet nog echt winter worden!

Mis je nog iets? Dit zijn de gevonden voorwerpen die nog zijn blijven liggen, laat ons maar even weten als er wat van jou bij zit. (Er is ook nog een paar Nijdam schaatsen blijven liggen in een Xenos tas)

Zondag 18-12-22 OPEN vanaf 10 uur

We zijn vandaag weer om 10 uur geopend geen idee tot hoe laat door de weersomslag die vandaag gaat plaatsvinden, ook kans op ijzel dus doe voorzichtig! Maar kom eerst nog maar even langs! Het kan nu nog!

Denk je nog aan contant geld als je komt? We hebben geen pin…

Zaterdag 17-12-22 om 18 uur GESLOTEN

Heerlijk om het weer zo lekker druk op onze ijsbaan te zien. Zoals je al ziet op de foto’s gaat het ijs wel achteruit. We passen onze openingstijd dan ook aan, we zijn tot 18 uur open vandaag, willen we morgen er ook nog met zijn allen van genieten. En wederom, meten = weten, dus we houden je weer op de hoogte morgenvroeg!

Ijsbaan OPEN vanaf 13 uur !!

Goed nieuws! We zijn voor iedereen geopend vanaf 13 uur tot hopelijk 21 uur!

De ijsmeesters en -meesteres hebben de baan goedgekeurd! We houden de hele dag de conditie van het ijs in de gaten. We zijn open voor iedereen, ook losse verkoop van kaartjes hieronder nog even de prijzen:

Lidmaatschapsgelden IJsclub Baflo :

Lidmaatschap PER GEZIN met kinderen tot en met 15 jaar:
aan de kassa 11 euro per seizoen. U dient meteen een automatische incasso te tekenen indien u lid wilt worden.

Helaas zijn wij ook genoodzaakt de losse kaartjes iets duurder te maken, ook voor ons zijn alle kosten hoger geworden.

Entree LOSSE DAGKAARTJES tot en met 15 jaar 2,50 euro per persoon.
Vanaf 16 jaar en ouder 5 euro per persoon.

We hebben geen pin, neem je (ook voor koek en zopie) contant geld mee? Alvast bedankt!

Zien we je zo?

Vrijdag 16-12-22 GESLOTEN!

Beste schaatsvrienden, slecht nieuws. Wij kijken er ook reikhalzend naar uit om open te gaan maar vandaag met overdag 2 graden en afgelopen nacht maar -2 graden heeft ons doen besluiten om morgenavond (vrijdag 16-12-22) het ijs opnieuw te inspecteren. Vanavond wordt er niet gemeten, het heeft vandaag geen zoden aan de dijk gezet helaas. We houden je op de hoogte!

Het bestuur van ijsclub Baflo met zijn 3 kersverse en 1 ouwe rot in ’t vak ijsmeesters